happiface

UNDERBAR DAG! :D
me likes!

jaa, helt okej ämnen idag faktiskt, webbdesign, engelska osv.. :) minustecknerna var väl, matte, kemi-prov och TMS.. Men who cares? :)

jaja, Issas kompis Ellinore kom och hälsa på ett tag trevligt va det :) hehe :) men jag fick skynda till falun efter skolan.. :) Köpte en foundation på Åhléns :) Och sen tog jag bussen till Cornelias skola, eller jag mötte dom på busshållsplatsen, så lekte jag lite med dom. Eller jag och Cornelia åt lite mat på Maestro. GÖTT! sen kom hennes buss och jag och Lelle fortsatte gå på stan tills hennes buss gick. Då gick jag en sväng på stan för att leta skor, kanske köper imorgon?:) Får se.. Men jag vill ha ett par höstklackar, men mamma vill att jag ska köpa vinter skor.. men ÅH!



enligt mig, favoriten! :)


the shoes!

Ja, i alla fall så gick jag till min träning efter det. Vi var endast 5 personer, men GUD så roligt vi hade. Nog den roligaste träningen ever? haha, crazy var vi i alla fall. Landade dock rakt på knäna, och det kanske inte var det bästa jag gjort men jaa.. haha sen "over,under,break" var ju helt galet.. haha :) Jaja, ni fattar säkert ingenting, men ja!

Sen är det ju bara ett plus att jag mår som en gud och är lycklig.. tell you later when i know forsure :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0