Domnarvet

hej allihopa :)

när jag städat lite, måste erkänna att det inte vart speciellt mycket av det.. höh så åkte jag till stan och träffa Johanna. Vi prata lite med André och Max och deras kompisar :) Sen gick vi till domnarvet (jag hade klackar -.-) och träffade Foffen, Stoffe och Micke :) Trevligttrevligt, men äckligare lägenhet har jag dock inte skådat.. hehe menmen! Foffen och Stoffe gick så då satt jag, Johanna och Micke kvar :) Lite då och då kom Foffens bror och prata lite, haha jag vart livrädd varjegång han kom för jag såg honom inte.. :p Jaja, blev en tidig kväll, mamma kom kl 10.. hade gärna stannat ett tag, men en annan gång. :)

Jaja, jag är fett glad i alla fall! hihi och imorgon blir det dans! Kan det bli bättre?:)

ja, men nu ringer Johanniiii i alla fall, ska la svara :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0