dator!

idag fick vi datorerna! :) haha känns bra. Fick dock inte ta med dom hem innan man visat upp en kopia på sin hemförsäkring eller vad det var.. och dom är inte fullt fixade än, så lite program och sånt sen ni! :)

Idag började Spanskan, förstod ingenting. Eller jo det gjorde jag, men insåg hur lite jag egentligen kan.. :/ men ja, det blir nog bättre nu eftersom vi har en spansklärare som kan väldigt dålig svenska. Eller dålig, den är lite ostadig ;) men ja! Vi fick även våra matteböcker, jag och Aron måste vara bäst på matte! haha sjukt kul kille! :)

Ska nog fråga om vi kan kolla på ett till LOST avsnitt med föräldrarna snart.. :)

Ni vet att jag skulle bytt design, för ungefär... 2 månader sen? haha det har ju hänt så mycket! -.-  Men i alla fall, så nu tog jag tummen ur röven och anmälde mig till en utlottning på jessica's blogg. Hon är sjukt duktig på allt som heter foto och designer! Man kan även beställa designer av henne för, 200 tror jag det är? :)


jessicas header. :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Jessica - Fotar och designar bloggar ♥

ååh va kul att du vill vara med..glad jag blir

allt bra?

2009-09-01 @ 20:34:09
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0