begravning <3

förlåt för uppdateringen.
Cornelia sov här igår :) supermys! invigde nya bäddsoffan i gästrummet, asskön! På morgonen fick jag en jääkligt oväntad nyhet eller ja.. jag skulle tydligen vara på Assistent upptakt inför hösten/sommaren.. och jag fick veta det kl 10 (det började då) så jag stressade mig, cornelia fick åka hem.. (förlåååt) och ja. Kom dit till 11 i alla fall! :)

sen var det Fias begravning <3. Superfint var det, gud va jag grät. Sen gick hela vår klass fram samtidigt när man skulle lämna blommor vid kistan.. Så stod vi där och grät, så himla fint var det. Så var det fika efteråt, stannade inte så länge för vi skulle skjutsa hem Issa också :) Så nu har jag precis kommit hem, ska duscha och sen blir det till Johanna. Känns som om jag alltid är där, men vad gör det? :) tihi! vi ska springa runt på borlänge marknad. :)

Nej nu ska jag gå och duscha :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Världens bästa "CORRE"

HAHAHAHHAHAHAHA X´´´´D



Vi får la va joina nån dag, fö det tkr jag låter GOODMUSIC! :DDDDDDDDDDDDDDD

2009-09-20 @ 21:12:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0