bäst?



sitter och kollar på america's best dance crew sjukt duktiga är dom! :D Tänk om man varit så duktig? :) Jag vill ha motiviationen att kunna träna och träna och träna för att bli riktigt duktig på någonting. Jag vill ha bra kondition, men orkar jag springa? nej! Jag vill bli sjukt vig och duktig på cheerleading, orkar jag träna hemma osv? nej! Jag vill bli grym på Ragga, orkar jag träna hemma? Nej! jag vill ha bra betyg, helst mycket mvg, orkar jag plugga och lägga ner tid? nej! ja, you get it.. Jag behöver någon som tvingar mig och pushar mig att göra saker! annars går det inte. Super tråkigt men så är det! Och jag måste göra en ny header och design, men jag orkar ju aldrig ta kort och fixa en?... GUD!

Nej jag måste börja skärpa mig.. Det här går inte längre! Jag ska även tömma garderoben idag! :) Wohoo! Ska fotografera garderoben nu, och sen den nya :) Så får ni se hur det blev!


Nej nu ska jag hämta en påse och börja lägga ner kläder i den! Och sen ska jag ha en "jag vill inte ha kvar påse" också! :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: H A I D I J A K O B S S O N

SV: jaa de är gott :D

2009-09-09 @ 19:47:52
URL: http://haaiidi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0