bara för att..

Dagens...

Skämt- jag vet inte om det klassas skämt, men jag skrattade i alla fall. från Linneas blogg: "Ska snart gå och lägga mig, så jag ville bara passa på att säga godnatt till alla som läser denna blogg: Godnatt Gina! :D"

Låt- Robbie Williams - Come undone

Lunch - Kyckling med ris som mamma bett mig värma.. höh

Outfit - stor t-shirt, trosor.

Tummen upp - Mår lite bättre

Tummen ner - finns några grejer.

Person- Robert, han muntra upp mig! Tack :)

Händelse - Haha, jag har legat i sängen hela dagen så...

Vill ha - Skorna från Din Sko och en hund!

Saknad - Någon att smsa med..

Klant- Hahahha han på lost som sprängde upp sig själv med dynamit, med oflit xD

Måste - Äta choklad! GÖTT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0