Aron är nere

Stackars lille Aron, han är deprimerad.. för att.. han har tråkigt? men don't blame him.. :)

så jag lovade honom att lägga upp ett inlägg som tröst till honom! Är man inte en underbar vän? eller va säger du Aron? ;) haha, det är väl mest för att jag inte kan slita mig från datorn och städa, men jag ska gå och göra det, jag lovar! Och har jag otur blir jag lika deprimerad som honom eftersom jag kommer bli uttråkad.. haha Ond cirkel dedär.. :p

Men aron, som uppmuntran så ska du få våra älsklingar från Idol! :)





bara för din skull ;)
i hope you will be happier :D

puss&kram

Kommentarer
Postat av: sofia

vilken fin blogg! :)

2009-09-11 @ 21:13:40
URL: http://sofiahallstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0