Arbetssätt och lärande

Hej alla!

uuuusel uppdatering, men jag mådde inte så bra så jag låg och vilade mig. Så upptäckte jag att klockan var prick, och 25 över skulle jag träffa matilda.. Så jag fick skynda mig att sminka mig, klä på mig, borsta tänderna, packa grejerna och sätta i linserna :) Men jag hann i alla fall!

Förmiddagen var som vanligt i skolan, vanliga lektioner osv. Men på eftermiddagen började vi en kurs som heter, Arbetssätt och lärande. Det var roligt, vi fick prova på olika sätt att komma ihåg saker. Till exempel, lyssna, känna efter och se. :) Sen fyllde vi en massa papper och sånt, och vi delades in i grupper. I varje grupp fick vi papper med 37 uppgifter på som vi skulle klara på 1.5 timme. Eller så många som möjligt i alla fall :) Tror min grupp klarade av alla utom 10? :) Det kunde vara allt från att ge lärarna bullar till att leta på en lokalkändis och be om dennas autograf.. :) hehe

Jag ska nog strax ringa Matilda och höra om jag kan komma ner en stund :) hehe

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0