090930

Nacken och ryggen har blivit bättre! Och nu kan jag röra på mig, men ganska begränsade rörelser för huvudets del.. :p Funderar på skola imorgon, skolsköterskan ska ju vara där så då kan man ju alltid prata med henne om det. Får helt enkelt se hur jag mår imorgon!

Mamma har gäster här, eller hennes väninnor. Dom är här en gång om året tror jag, eller ja dom ses i alla fall några gånger per år hemma hos någon.. Så jag har precis ätit och fikat med dom, trevligttrevligt. Men jag känner mig så obekväm bland vuxna, de ställer så "vuxna" frågor och jag känner att jag inte vet vad jag ska säga.. haha ja det kanske bara är jag? Eller känner ni också er "obekväma" ibland bland vuxna?

Jag gjorde faktiskt lite läxor idag, skrev lite på svenskan och gjorde hela ena uppgiften :) Jag känner mig duktig!!

ja, nej nu ska jag kolla klart på internet och sen duscha antar jag :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Haha ja det innebär ju en hel del träning om man vill bli bättre:)



Det beror helt på hur "svår" den är att göra, hur lång tid det tar. detaljer. Men 5- 5 är litet. Gissar att det blir ca 100 kr! :)

2009-09-30 @ 20:57:24
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Det är bara att höra av dig när det är aktuellt ;)

2009-09-30 @ 21:56:11
URL: http://eminacreations.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0