090922

hej alla, är på inte sådär jätte bra humör.. höh

dagen började med spanska, WOHOOOO NOT. Vi ska skriva en fortsättning på en saga (som jag inte förstod någonting av, jo det var något med skor, att han kom hem efter skolan och något med ett kök.. ) och vi ska skriva minst 150 ord, med preteritum i... KUL! Jaja, sen hade jag i alla fall Ibarb, fick kanske inte så super mycket gjort, men i did something atleast.. :) Så var det lunch, göttgött! Och efter det återstod bara matte, samhäll och naturkunskap. Fick G/VG på matteprovet, hon hade inte rättat klart. Men det gick ju i alla fall bättre än jag väntat mig.. hehe, och på samhällskunskapen skrev jag ingenting, jag kom verkligen inte igång. Och gör jag inte det, då skiter sig allt. På naturkunskapen pratade hon mest hela lektionen, not so much to say.. Stannade kvar i en halvtimme på Matte/kemi/fysik stugan efter skolan, sen åkte jag till humlan och avslutade det där i stället. Åh, måste bara säga att jag och Åsa (en ledare) är typ grymmast på Alias. HELT SJUKT va vi ledde! :) Men sen skulle jag hem..

GRATTIS MOR PÅ FÖDELSEDAGEN FÖRRESTEN! JAGÄLSKARDIG! :) <3

Ja, nu skulle jag egentligen pluggast spanska, och mamma har tagit med nån jäkla film, men den krånglar ju bara så jag orka inte.. :)

Näe, nu ska jag göra något vettigt av mitt liv! :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0