090921

Hej alla!

nu är jag hemma efter en lååååång dag :)

Alla borlänges gymnasieskolor är lediga idag, förutom vi eftersom vi är ett frigymnasium.. KUL! Jaja, dagen bestod av KemiA, TMS (teknik människa samhäll), Lunch (köttbullar och stuvade makaroner, fanns väl annat också men ja), Svenska/samhäll, Ibarb och idrott. På idrotten hade vi stadsorientering, valde "spring-gruppen" alltså dom som skulle springa rundan.. :) Måste säga att det var bra för min kondition.. haha. Jag och Tången var i alla fall klara först! *stolt* hehe :)

Mötte upp Issa på skolan igen, hämtade min dator och sen gick vi en sväng till Willys :) Ringde jocke och mötte upp honom, trevligt trevligt :) hihi. Sen satt jag på humlan resten av kvällen, Kjell skjutsade mig till ornäs så jag slapp vänta på bussen! Tacktack!

Jag skulle egentligen plugga Kemi och Spanska idag, men jag har alla papper i skolan så det blir lite svårt. Men jag är i alla fall duktig och pluggar Samhäll. Ska skriva en uppsats om Nelson Mandela :)

Ska hedra dagen med en bild på bästa!


tihi!:)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

Wiiiiie :D

2009-09-21 @ 21:48:51
Postat av: issa

älskardig vännen <3

2009-09-24 @ 09:32:43
Postat av: johanna

du är bästa!

2009-09-24 @ 22:14:34
URL: http://jelw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0