090918

hejalla!

har varit jätte trött hela dagen, segat mig igenom.. som tur var hade vi bara webbdesign (som jag förövrigt gillar jätte mycket och har jag har lätt för det), svenska, och två ibarb pass! :) Sen vänta jag på buss med Aron och Issa :) Till falun, stötte på min bror och pratade en snabbis med honom! Mötte upp Cornelia, vi var ett antal gånger på Gina Tricot och ett antal gånger vid bakomaten. Haha snacka om att hitta nya saker att köpa! Cornelia fick i alla fall med sig två par jeansleggins. Jag ville i och för sig att hon skulle köpa en supersöt kofta också, men ja det får bli en annan gång ;)

Nu står mamma och pappa och fixar lite med garderoberna på mitt rum. Måste kolla min mejl, sen ska jag nog hjälpa lite och sen kommer Cornelia :)

tihi puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0