090910

godmorgon!
sitter och äter frukost och det är exakt en timme tills bussen går! Det känns väldigt bra, dels med att det är så pass mycket tid kvar, och även att ha lite sovmorgon! Kände att det verkligen var något jag behövde. Har inte fått sova ut på hur länge som helst! Eller jo nu när jag varit sjuk, men då har jag vaknat av att jag haft ont i halsen eller liknande och då har jag inte fått sova längre än till 9..

ska springa och ta en dagens-bild nu ;) ... *springer till spegeln i hallen*
såååå...


dåligt ljus, men det är lågenergilampor som tar en halvtimme att bli ljusa.. höhö

Jeans - H&M
Linne - Gina Tricot
Kofta - One Way

Måste bara visa några skor som står högst upp på ge-mig-listan!! :)


grymt snygga höstskor från Din Sko
har säkert visat dom förut!


Grymt snygga fest skor från Nelly.com


snygga skor, även ett alternativ till dom första. Från H&M

nej nu ska jag gå och fixa mig :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Fredrika

snygg kofta! ;) (a) <3

2009-09-13 @ 15:50:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0