Skidbytardagar

Gud, min inaktivitet vart verkligen enorm kände jag. Men jag har inte tid att sitta vid datorn 24-7.. Så det får bli inlägg när jag orkar och det syns på statistiken måste jag säga..hehe

Ja vad händer idag då? Jo nu runt tolv ska vi in till Rolf Ericsson Bil och lämna in gamla skidgrejor till försäljning och ikväll ska vi på inflyttningsfest hos Tara. Ska bli superroligt, halsen gör faktiskt inte lika ont idag! :)

Imorgon är det försäljning för allmänheten på Rolf Ericsson Bil, så jag ska försöka ta mig dit och kolla om jag hittar något. :) Hade jag fortfarande varit med i föreningen eller vad man ska säga så hade jag fått leta och köpt ikväll.. Men jag får snällt vänta till imorgon. Risken är ju den att eftersom alla tävlande och tränande får köpa idag, så försvinner allt bra.. hehe men en fartdräkt och ett par skidor ska man väl hitta :) Hjälm får jag köpa i affär, brukar bli bättre då. :)


Nej nu ska jag fixa mig lite.
puss&kram

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Sv; Tack så jätte mycket! :D

2009-10-17 @ 18:43:04
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0