Sjuker

som ni kanske märker så är jag inte alls lika aktiv längre och jag kommenterar knappt någons blogg heller.. men jag orkar helt enkelt inte sitta vid datorn hela tiden. Den tar upp alldeles för mycket av min fritid och det måste jag ändra på. Ja nu är jag i alla fall sjuk (som vanligt).. ingen feber, som vanligt men så galet ont i halsen att jag knappt kan andas och huvudet håller på att sprängas bort. Jag har ingen aning om vad som är fel på mig.. Jaja, har i alla fall druckit en kopp te precis och det hjälpte ytterst lite. Ska nog kolla på "my blueberry nights" och Lost snart. :)

Kanske skriver senare!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

åh tackar, allt bra med dig ?

2009-10-14 @ 11:15:40
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0