nails

Hej.

Träningen och maten gick super. Mellan maten och träningen (man ska ju vänta ett tag) så gick jag en snabbis på kupolen med Emma. Köpte två nagelack :)


det syns inte, men ena är lite rosa-metallic, eller ja den typ glittrar/glänser. och den andra är vit med glitter i! :)

När jag kom till Friskis och svettis så kommer helt plötsligt Anna, Mia och Lisa in till omklädningsrummet. Fast det ser inte jag, och nästa sekund så får jag en påse i ryggen.. Haha snacka om att jag blev rädd. Blev ingen lång träning, var så galet trött ändå. Sprang sammanlagt kanske 20 min, och sen lite mage, rygg och ben :) Helt slut!

Nu ska jag plugga datorkunskap, skulle ju visa att jag kunde vara källkritisk för att få VG. Och sen äter jag väl lite, sen packa och till Tara :)

Imorgon åker jag på läger, så det blir ingen uppdate förens på Söndag :) Heh

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Mia

hoppas att det går bra med pluggandet då!

2009-10-29 @ 11:21:29
URL: http://miasfargstarka.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

*SV:* hihi okej :)



Ursäkta för sent svar, fick din kommentar i början av oktober (a)

2009-10-29 @ 19:37:51
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0