min dag

hejsan! :)


Jag har haft fullt upp hela dagen. Vi har projekt vecka på skolan så vi började med att prata om kost och sådant och kolla på filmen "Super size me". Jätte äcklig film, det är en fullt frisk människa som bestämmer sig för att se vad som händer med kroppen om man äter frukost, lunch och middag på McDonald's. Inte det mysigaste.. Och direkt efter det hade vi Lunch, jo för jag mådde inte alls illa och hade tappat matlusten.. Jaa..

Sen hade vi träning på Svea Träningscenter. Vi började med Aerobic och Easy (något).. hehe sen hade vi styrkeprov där vi skulle göra så många situps som möjligt på en minut, så många armhävningar (obegränsad tid) och sitta i 90 grader mot en vägg så länge som möjligt.

Träffade Emil efter skolan! :) tihi, men nu dröjer det 2 veckor tills nästa gång -.-

men nu ska jag sova godnatt!
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0