meet my soul mate?

Godmorgon!

sovit gott? :)
Det har jag gjort, och snart ska jag äta lite frukost tror jag.. :) Dagens planer är väl inte så stora, ska sitta hemma för/eftermiddag och kanske göra något för skolan? eller städa eller liknande. Sen när Johanna kommer hem från stallet så ska jag väl åka dit antar jag :) sen blir det mys med henne hela kvällen :)

Enligt facebook ska jag tydligen träffa mitt livskärlek idag.. hehe och mitt horoskop sa att jag hade tur idag och att jag skulle hitta något som jag sökte eller glömt bort att jag hade. (ja jag tror på allt sådant)


så ser det ut.. hehe ja lite nervös är jag!


Förresten, påtal om 3 oktober. Snart är det ju min födelsedag! Fyller år på tisdag! :) Wohoo


Men nu ska jag nog äta något :) skriver mer senare :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: O L I V I A

jag ska tydligen också träffa min soulmate idag, tyvär så tror jag inte riktigt på facebook (;

kram

2009-10-03 @ 11:25:45
URL: http://picoh.blogg.se/
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Jag blir lika glad varje gång någon säger att de gillar vad jag gör:D



Nä absolut itne:o Har svårt att följa program i huvudtaget haha:)

2009-10-03 @ 11:26:01
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: O L I V I A

jo det är sant (;

jag dansar jazz/show på dansa i falun och afrikansk dans på gym :)

dudå?

kram

2009-10-03 @ 11:44:46
URL: http://picoh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0