Ledig dag

godmorgon :) idag är jag ledig och det är underbart!

Skulle egentligen hälsat på Johanna, men hon sjukade ner sig istället.. hehe så ja nu sitter jag och äter frukost. Gott!
Har inga planer för dagen, ska till Friskis och svettis kl 6 och träna lite bas med Mia :) ska bli hur skönt som helst att börja träna lite .. :) I need it!

Tog kort på min present också :) Den där texten.


superfin tycker jag :) det fanns jätte många sånadär texter. En som jag tänkte köpa till Emil egentligen som det stod: If I could choose again, I'd still choose you! men jag köpte den inte, för jag vet hur mycket han hatar presenter och hur jag hatar att ge bort presenter. Det är inte det att jag är egoistisk och vill ha allting för mig själv. Men jag hatar att ge någon en present, för jag är så himla rädd att den ska bli onöjd och bara låtsas framför mig.. Det är det värsta som finns.. Nästan i alla fall..

Nej nu ska jag kolla igenom alla mejl och sen blir det Lost :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0