I-dagen

Godmorgon, sitter här på I-dagen (ungefär Ibarb hela dagen). Har gjort engelskaprovet som jag missde tidigare. Det gick bra faktiskt, hoppas på ett VG i alla fall. Nu sitter jag och pluggar på engelskan som jag inte är klar med eller ska förbättra. Det känns jätte bra att man får en hel dag för att bara plugga allt man ligger efter i. Det blir nog en del Svenska, samhällskunskap och andra ämnen idag. Sen klockan två kommer mor och far, för då ska vi ha utvecklingssamtal! Får hoppas på det bästa! :) men magnus ska i alla fall vara snäll och låta mig gå efter det! Då blir det möte inför läger och sen träning. Efter träningen så kör mamma mig till stationen i Borlänge så blir det att åka till Mora. Där ska man träffa Emil! Ska bli underbart, han rycker ju in i lumpen på måndag.. :( och kommer inte hem på två veckor... snyft! KUL! jag har skrivit 13 ord av 20 nu, det tar ju aldrig slut.. eller man ska ha minst 20 som man inte förstår på engelska från en text. Och sen översättning.. 7 ord till och sen skickar jag in dokumentet igen och börjar på nästa uppgift! :) tänkte lägga upp en bild, men det krånglar, så det får bli en annan gång, nu ska jag jobba! :) puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0