high school year?

Nu har jag kommit hem från Emma :) Galetrolig kväll igår! :)
Haha tänker inte berätta om kvällen, men haha bilderna säger allt, haha fast dom ska jag inte heller visa här.. :) Pga, att jag inte vill sitta och berätta hela mitt liv på bloggen.. :)

Min far tycker att jag ska på High School Year till Usa.. Jag är dock lite skeptisk, vill inte gå om.. Jag trivs ju så himla bra i min klass, men ja det skulle man tydligen inte bry sig i. Får se hur det blir, det skulle ju vara så galet roligt, men det finns ju alltid baksidor.. Får tex inte träffa Emil när han väl kommer ut från Lumpen. eller jag kan ju åka nu i vår, men hur går jag om då? bara ena terminen eller? Eller kan man plugga upp det på något annat sätt? Lite förvirrande, men sånt man får ta.. Men det skulle ju vara bra att åka nu i januari, men ändå inte.. man vill ju gå när året börjar.. Men åh, nej usch jag vet inte... måste fundera lite till,

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0