grekiskt

Godmorgon godmorgon!

sitter och äter frukost, ska strax fixa mig för at åka in till stan! Blir lite lunch med mamma,pappa och mammas typ kolegor eller något. Tsatziki blir det! :) gotttgott! Sen blir det att träna lite, ska bli skönt. Tror jag tar en timme jogging eller något, armarna värker efter gårdagen. Hehe så mycket armmuskler hade jag.. Ska fråga Johanni om hon vill springa med mig :D

om ungefär en timme måste jag börja gå för att inte missa bussen. Så jag borde ju hinna tycker man! Blir nog bara att borsta tänderna och klä på mig. Har inte använt smink på evigheter, eller det har jag ju i och för sig. Men inte när jag tex ska på stan. Så ganska duktig är jag ju! :)


Ja nej nu ska jag gå, så :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0