Genom dina ögon

Hemma nu då, tänkte visa lite bilder på klänningen osv, för sen ska jag titta på lost! :)


ursäkta mina miner och att jag inte hade någon ansiktsbild, men så går det.. haha observera att dom två sista bilderna är tagna när jag kom hem inatt. Hade NÅGOT ont i fötterna, därför jag ser lite förbannad ut.. haha

Nyss stod det en älg på vår gård som stod och åt på vårat äppelträd.. haha välkommen till landet! ;) Galet.. aja, alla behöver vi ju lite underhållning :) Mamma lånade förresten "genom dina ögon" med Stephenie Meyer. Alltså författaren till Twilight böckerna. Och påtal om dom,så är jag, Issa och Louise med i elevambassadör-grejs, alltså åka runt till skolor och berätta om våran.. :) Och vi ska göra en sjukt rolig grej, det kanske är en hemlis, så jag är tyst! :)



men nu bir det LOST och ananas :D

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0