firning

Hej allihopa!

Sitter med Johanna, och gästerna har precis åkt hem! Vi sitter i mitt rum och lyssnar på spotify och pratar om allt och inget. Asmysigt! Första gången hon är hos mig ju! :)

Tänkte lägga upp lite bilder från kvällen! :)

"ungdoms-bordet"


vardagsrummet


förrätten.


haha skulle ta kort på tårtan, men det vart lite sent (a)


kofta, den är blå, men det syns ju inte. Från Tara och familj


Nagelack från tara och familj!


t-shirts! från bror. Han hade även något mer till mig (a)


Världens seriösaste present från Johanna baby! ;)


filmen till vänster - från Tara   Tavlan till höger - Från Johanna :)

jaao, men nu ska jag låta johanna blogga lite också ;)
puss&kram


Kommentarer
Postat av: johanna

Du gillade mina JÄTTE SERIÖSA presenter baby! :)

2009-10-11 @ 16:19:04
URL: http://jelw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0