dusch och Lost

nu har jag tagit en dusch och jag känner mig jätte fräsh! Åt en tallrik fil också, mina flingor börjar ta slut.. och jag hatar slutet, för då är det bara smulor kvar.. USCHA! Haha någon mer som tycker som jag?

Nu ska jag ligga här i världens mysigaste tjockiströja och kolla på lite Lost, har 4 avsnitt att ta ikapp, så jag ska börja lite i alla fall. Det blir inge Liv imorgon, för hon hade tvingats att jobba på ridklubben, men jag ska dit en annan helg och då blir det party ;D


bjuder på en liten bild på mig! :)

saknar honom redan.. ♥

puss&kram

Kommentarer
Postat av: h a i d i s -

*SV:* hihih okej :)



Ursäkta för att jag svarar så sent ^^,

fick din kommentar för ett tag sen.

2009-10-23 @ 23:50:43
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0