091005

Hej alla mina fina läsare :)

idag var vi till Falu koppargruva med alla ettor (dock inte samhällarna.), it och natur gick ner i gruvan medans vi i teknik fick gå runt i museét och lyssna på en guide. Han pratade om teknikens utveckling i gruvan och lalala.. Inte det roligaste, och om det inte skulle vara nog med det så skulle vi lyssna på en föreläsning med alla ettor. Och såklart så var det han som skulle prata, tror ni inte att han säger ungefär samma sak som tidigare? Jo klart som fan..

Jaja, vi var tillbaka i skolan runt 12 och då gick vi på engång till matsalen, galet hungrig. Men det var inte så speciellt god mat.. men ja, sen hade vi i alla fall Ibarb. Friends-gruppen kom och bjöd på kanelbullar och festis eftersom det var kanelbullens dag igår. :) väldigt snällt av dom tycker jag .. Ja, efter Ibarb så hade vi idrott "multisport". Med innebandy, handboll, fotboll och rugby.. höh GALET! Jaa.
Efter skolan mötte jag upp issa och sebbe (han stack på en gång..) och vi gick ett varv på kupolen innan vi satte oss på Donken med Elsa, Jonas och Simon. :) Sen kom Robert och hans kompis eller något som hette Markus (marcus?). Ja det var roligt. Jag och Robert upptäckte att han känner mitt ex, Emil :) heh trevligt!


Gud va jag skriver.. det kan inte ens vara kul att läsa ;) men jag ska ladda upp en video eller bild åt er som tröst :) den är fin :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: johanna

kikar in :) allt bra?

2009-10-05 @ 20:31:54
URL: http://erikssonsliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0