klänningen! <3

hejsanhejsan!

Idag var jag faktiskt till skolan, ganska skönt men ändå så jobbigt. Det är så mycket man missat, fast jag bara varit borta några dagar.. Ja i alla fall, Louise och Issa startade en blogg idag HÄR hittar du den! ;) Ja den är inte fullt seriös, och varje måndag kommer JAG att gästblogga där ;) hehe

Hittade ett superfint fodral idag på H&M, issa kommer antagligen köpa det lila så i go for the pink! :D Kanske köper det imorgon och har det på Soltorgsfesten som är imorgonkväll! Det ska bli underbart, dock blir det att ta det lugnt eftersom jag inte vill bli sjuk igen..

KUL, letade efter klänningen på HM.com men hittade den inte.. men det är i alla fall ett skrikrosa fodral med dragkedja längst fram.. :) Kan fixa bild till imorgon :)

ja, nu ska jag fortsätta med allting :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0