dansdansdans

nu har jag lite bråttom, hehe ska åka på dans om 20 minuter och jag ligger fortfarande i sängen i min sovtröja.. hehe :) Jaja men jag måste i alla fall börja stänga av datorn nu.. annars kommer jag inte hinna.. :)

Efter dansen ska jag nog äta lite kanelbullar, det är ju kanelbullens dag idag! :) GÖTT.
Sen ska jag nog bara ta det lugnt, för imorgon ska vi till Falu koppargruva med alla ettor. Men alla som går Teknik slipper gå ner i gruvan, för vi ska bara gå runt i museét och så.. :) Och NEJ jag vill inte gå ner i den där jäkla gruvan igen.. har gjort det ett antal gånger redan.. hehe jaja men det blir väl bra antar jag!

men nu ska jag springa och göra mig iordning :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: emina -konst & kreativitet-

Tack:D

Åh vad kul med dans. Vad är det för slags dans?:)

2009-10-04 @ 16:27:02
URL: http://eminacreations.blogg.se/
Postat av: Sandra

Lite olika men oftast mina vänners bloggar faktiskt. Lite mindre med andra ord :)

2009-10-04 @ 17:49:04
URL: http://froggie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0