401

Måste bara säga att det förra inlägget var mitt 400 inlägg. :) med andra ord så är det här inlägg nummer 401. :)

Det vart lite saker som hängde på hem efter bytesdagarna. Blandannat ett par slalomskidor av märket Nordica och en fartdräkt av märket BeyondX. :) Måste säga att jag ser VÄLDIGT muskulös ut i alla kläder och fartdräkten.. haha inte snyggt.. :P Alltså FÖRmuskulös för min längd.. hehe Ska bli roligt!

Har inte gjort så mycket idag, ätit upp mitt godis, ätit mat, suttit här osv.. :) Och handlat in skidorna och dräkten då men ja :p Nu tycker jag att en viss Emil kan svara mig! :) Men du läser antagligen inte det här :p heh jaja, det löser sig!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0