091027

seriöst, världen är full av galet patetiska människor, finns 2 jag syftar på.. Hoppas verkligen att dom vet vilka dom är! Fast om dom läser min blogg vette fan, men jag sket i vilket faktiskt! Usch på vissa alltså. Haha!

Nej nu ska vi inte skita ner bloggen med massa snack om patetiska människor! Min är blogg är bättre än så! Tillskillnad.

aja, har varit på friskis med Mia (Anna och deras mamma var också med men dom gick på baspass) och gymmade lite, det är ju gratis hela veckan för 20- så varför inte passa på? :) Ska nog dit imorgon också! Fast antagligen själv då.. Men johanna ska sällskapa när jag ska sola! :)

Sitter och äter lite godis och några nya chips (nya och nya, mamma hade aldrig sett i alla fall, inte jag heller). Tänk er typ tacochips fast ihoprullade, typ Corners heter dom tror jag.. heh hittade tyvärr ingen bild att visa men ska ta en fin mobilbild på en ;)



there it is!

Jaa, nu ska jag i alla fall försöka avsluta och kolla på Lost istället. ;)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: Johanna

PATETICO! Men det är sött! -.-'



IHIHHI solsällskap. får se om jag tränar med dig :) <3

2009-10-27 @ 22:23:03
URL: http://jelw.blogg.se/
Postat av: h a i d i s -

*SV:* hihi okej :)



Ursäkta för extremt sent svar, fick din kommentar i början av oktober^^

2009-10-27 @ 23:30:08
URL: http://haidis.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0