091013

Hejsan!

Idag var det projektvecka igen.. eller det är det ju framtill Torsdag. Förmiddagen satt vi och lyssna på någon som pratade om olika inlärningsmetoder osv.. Jag har kommit fram till att jag är "visuelle" och två punkter på "kinetrisk" eller va det hette.. hehe eftermiddagen däremot så vart vi indelade i massa olika grupper för att sedan arbeta med någon "hälsobok" eller "förbättra mig" bok eller vad det var. Vi är i alla fall nästan klara med våran Powerpoint! Bara texten kvar, och då har vi en och en halv dag på oss.. :) Det känns superbra. Efter skolan mötte jag upp Johanna, åt lite mat och satt på Maserhallen när Foffen och folk hade innebandy träning medans jag väntade på att min sång skulle börja. Sången gick bra, trots min halsont.. Men jag kan ju ändå inte vara med på uppvisningen eller vad man ska kalla den så ja.. :)

Jag har lyckats få med Johannas telefon hem.. Det var ju galet lyckat.. -.- Så imorgon ska vi träffas så att hon får tillbaka den! :)

Nej nu ska jag kolla på lite lost. Jag har faktiskt slutat spela ALLA jävla facebook spel nu! Det tar bara upp massa tid, och jag blir ju så galet beroende.. hehe

puss&kram

Kommentarer
Postat av: johanna

Därför jag har kommit så mkt längre på Happy fizk grejjen! :O jag är level 17 nu :D stolt

2009-10-14 @ 19:50:03
URL: http://jelw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0