091011

Godmorgon alla! :)

Hur mår ni?
Jag mår superbra! Vi vaknade för ungefär en timme sedan och har hunnit äta frukost och suttit lite vid datorn. Och nyss kom hennes mamma och hämtade henne.. tråkigt men så är det! Jag ska ju på dans om några timmar! :)

Glömde visa bild på en present igår, från Johanna det med. En "kärleks-dryck" från Lagerhaus. Ska prova den någongång när jag är med någon jag gillar. :) Tihi!

Vad som händer idag vet jag inte riktigt. Om jag hinner så ska jag försöka kolla lite på Datorkunskapen så att jag inte får så mycket skäll på utvecklingssamtalet! heh

ja, men jag återkommer när jag har något någolunda intressant att berätta i alla fall.
puss&kram



Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

massa mys igår., vi gick till mcdonalds, handla lite och gick hem och käka.. sen va man helt död i soffan.. Va gör du nu då?

2009-10-11 @ 13:26:02
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0