091010

Godmorgon!

Gårdagen efter att jag skrivit var helt okej. Hade sång och sen gick jag till Humlan och betalade för STUM-lägret osv. Sen började filmen så då tittade jag påden.. Någon konstig svensk.. Emil kom dit, så jag gick dit och vi prata lite. Det verkar bra nu! I like it.. Men sen skulle han och förkröka med några kompisar innan han skulle ut på krogen.. så ja! Jag och Lisa hade ABSOLUT INGENTING att göra i 45 minuter så vi satt och lyssna på massa folk som pratade om allt och inget. Sen kom i alla fall bussen, och hemma somnade jag nästan på en gång. Galet vad jag var trött.

Ja, så idag kommer det massa gäster och firar mig. Måste städa rummet, och antagligen lite av toan också. Sen finns det säkert HUNDRA saker som mamma tycker att jag kan hjälpa till med. As usual. Men jag måste i alla fall duscha och sen ska jag förklara vägen till mig för Johannii. Hon ska sova här ikväll så det ska bli underbart!

Nej men jag återkommer ikväll med kort och sådant. :)
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0