091008

Hejsan allihopa!

Morgonen var galet stressig, mitt alarm bestämde sig för att inte ringa. Så mamma väcker mig tjugo i 7 (brukar gå upp runt 20 över), sen när jag står och sminkar mig då åker linsen ut. Så då måste jag stå och försöka få i en lins med smink i ungefär 10 min.. Jaa you get my morning..
På engelskan fick jag och Alexander gå till ett grupprum eftersom vi inte gjort provet än, och de skulle gå igenom det. Sen hade jag TMS, JAG FICK VG PÅ VÅRAT CYKELARBETE!!!!! :) SUPERGLAD! heh. Ja, kom inte framåt så mycket, men på öppet hus så ska vi sitta och bygga från våra ritningar. Lunchen var inte det godaste jag ätit, men ja. Sen hade jag Webbdesign som förövrigt gick bra. Efter det hade vi Matte prov.. Det var superlätt och jag hade 39/40 rätt, med andra ord MVG! :) Dagen slutade med Kemi..

Efter skolan gick jag, Issa, Madeleine, Joel, Kalle och Linus till Donken för att äta lite. Jag gick även till Gina Tricot för att kolla om de hade tröjan, vilket de inte hade. Så det kommer att bli Falun snart! Vår skola hade Aktivitetskväll så vi gick tillbaka dit efter det. Det var ganska dött måste jag säga, men lite Singstar och vi var igång! ;) sen kom tyvärr min buss..

Då vart det träning! UNDERBART!! :) Vi övade på att skrika, och JA det måste övas om man ska stå inför 1500 pers och skrika en ramsa. I love it!

Nu sitter jag här och väntar på att bastun ska bli varm så att jag kan värma mig lite.. :) hehe
men vi hörs imorgon :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: ♥ Lill-smeds - Fotar och designar bloggar ♥

ååh tackar! Vad händer för skoj hos dig imorgon (fredag) ??

2009-10-08 @ 23:55:44
URL: http://designbyjessica.blogg.se/
Postat av: Minnie

Hej, nu har jag en Victoria´s secret tävling på bloggen, skulle bli glad om du deltar. Kram Minnie

2009-10-09 @ 08:42:58
URL: http://www.minnie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0