091002

ja, hej alla!

jag har varit i skolan hela dagen, och sen har jag varit i borlänge hela kvällen. Därav den dåliga uppdateringen! I'm sorry for that.. Men hade inte Blogg.se varit blockerat i skolan så hade jag bloggat.. :)

Så jaa, dagen var väl som vanligt, Webbdesign,ibarb,lunch,svenska,ibarb.. Men galet rolig, hehe en viss tim och sebbe underhöll ju lagomt sista ibarb. Tummen upp på er (y) :)

Ja, jag lekte lite med issa på stan efter skolan men när hon skulle till bussen så kom min bror istället. Vi bestämde oss för en fika på café CAAL :) En halv baguette med ost/skinka, GÖTT! Tackbror!! :) Sen var det dags att gå till sången, det gick bra. Jag gillar verkligen låten jag fick förra veckan. Det känns bra att sjunga den, den ligger bra för min röst! Gillas.. hehe varför har inte blogg.se en "gilla-knapp"? Ni vet den som finns på Facebook. Det är ju nästan ett måste!

Satt på humlan på kvällen, åt mackor och kollade på film. Mötte upp Mia och Johanna som hade varit på bio. (Mia med sin klass, Johanna med sitt lag) Trevligttrevligt! :)

Do not know what to say more. Mamma och pappas kompis från Leksand (tror jag, men hon är ursprungligen från finland) är här helt random och hälsar på.. Inte inplanerat eller något, hon ringde och hörde om hon kunde stanna. :p Jag har tydligen träffat henne när jag var 5 år gammal, hade skurit paprika eller något. Ja något med en paprika var det i alla fall.. hehe, fick ett par strumpbyxor av henne för de var för små för henne. Snällt :)

Nu sitter jag i alla fall med min godispåse som mamma köpt och försöker kolla ikapp mailen som jag missat under dagen.. KUL

jaja
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅÅH TACK..Jo det är kanon med mig..va gör du då'?

2009-10-02 @ 23:56:28
URL: http://designbyjessica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0