pic's

nu kommer det lite dagens outfit (måndagens), bilder på klasströjan&byxorna och även bilder när jag färgade håret! :)

Ja som sagt, färgade håret igår. Blev ljusa slingor, blev nöjd! Hade även öppen träning på Cheerleadingen, betyder alltså att vem som ville fick komma och kolla på sista träningen för säsongen. Sjukt kul, var även en fotograf där som tog en hel del kort hehe.

Idag var jag hos tandläkaren på morgonen, för hon hann inte klart i måndags.. gick bra i alla fall. Till skolan, på idrotten var det jag, mia, anna och lisa som hade lektionen. Haha det gick väl sådär eftersom vi fick lov att ha en kortare lektion idag.. så allt blev ganska stressigt. Efter idrotten slutade vi eftersom hela klassen ville gå och kolla på något på kupolens parkering. Sen blev det donken, har nog aldrig suttit så många runt ett bord förut. Vi var säkert runt 15 vid bordet. hehe sen vart det kupolen ett litet tag för att sedan dra hem till min bror. Ganska kortvarigt för sen skulle jag på sång, sista för terminen.. Hem till bror igen, kolla på ishockey, gosa med Sissla och Ninja, äta och sova lite. hehe, mamma kom och hämtade mig och berättade att jag skulle få en ny telefon på posten om några dagar! *jippiie*

nej nu ska jag lägga ut lite bilder.


gårdagens outfit.
linne - gina tricot
skor - skohuset
tröjan - gina tricot



klasströjan hehe


baksidan :)


byxorna


byxorna på



snygga emma fixar mitt hår!


efteråt, haha en lite halvgalen älskling i bakgrunden ;)

det var väl det :)
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Dojjan xD

Värsta sommar outfit:D Sniigggt!:))

2009-05-06 @ 19:19:13
Postat av: Gina

hahha xD vilken bra dag! (: ååhh vad fin du blevi håret! ;D me like! (Y)

2009-05-07 @ 18:15:37
URL: http://giinalindqvist.blogspot.com/
Postat av: Terese

Fin blogg du har :)

2009-05-07 @ 20:43:37
URL: http://fantasidif.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0