DCE avslutning

hejsan! nu har jag precis kommit hem från våran avslutning med laget. Det var riktigt mysigt, alla skulle ha något att bjuda på och egen dricka. Sen hade vi frågesport angående cheerleading och kollade på stockholms DM 2009.
Vi hade beställt overaller som vi fick, ska visa bilder :)

idag har jag haft två lektioner, för sedan hade vi spelningar och sånt. hade egentligen skoljoggen idag, då ska alla nior springa ca 4 km och klassen med bäst medeltid får sovmorgon. Men vår klass sket i det totalt hehe. Fast jag tror det var några som sprang i alla fall. Åkte och pratade med dom på Burger King runt två, eftersom det blivit fel när jag fick min lön.. Sen köpte jag en piercing på dollar store hehe, för 40 kronor. Ska nog även beställa två "paket" med piercingar från Tradera om en timme :)


Piercing, dollarstore - 40 kr


trycket på ryggen


tryck på framsidan


the jacket :)


baksidan :)


Laget, vi ville göra ett litet bygg innan vi slutade för terminen :)

nu ska jag snart beställa mina piercingar :) kommer bilder sen när jag fått dom :)

puss&kram

Kommentarer
Postat av: FRIDA HJÄRTA KEVIN

Så snyggt med hål i naveln! :)

2009-05-28 @ 12:24:35
URL: http://fridasjoblom.blogg.se/
Postat av: Johanna

najs :D

2009-05-28 @ 20:43:16
URL: http://johannaostman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0