underbar dag!

hej igen.

jag älskar dagens väder, låg ute sammanlagt 1h 40 min idag. Hade lätt kunnat ligga ute lite till men jag var tvungen att byta om osv. Eftersom vi skulle hem till min kompis familj och äta. Sjukt god mat, lite cypern inspiererat med grillspett, klyftpotatis, tzatsiki och grekisksallad! Spelade lite fotboll med bröderna, Tara, Madde och hundarna. Haha jag känner verkligen hur mina fotbolls skills har försvunnit, om jag nu haft några över huvudtaget. haha! Undrar hur det kommer gå i sommar med fotbollskonfirmanderna? Får träna upp mig lite.

Blev inget Maria ikväll, så det blev hem och sitta vid datorn. Kom precis på att jag har kartkunskap tills på måndag i Seterra, och jag kan ingenting. Så nu har jag laddat ner seterra så att jag kan öva lite.. Påtal om SO, jag fick MVG i samhällskunskap!!!!!!!!! :) fattar ni hur glad jag blev eller? Helt sjukt! Kommer alltså ha minst tre MVG när jag går ut, i Finska, Engelska och samhällskunskap! =D

Fixade klart mitt löshår idag, och provade det tillsammans med min avslutningsklänning och den blommiga klänningen som jag köpte på H&M för några månader sen.
såhär blev det:


avslutnings-outfit


Klänningen från H&M

nej asså nu måste jag plugga!
puss&kram

Kommentarer
Postat av: Gina

gud vad fiint det blev :D haha men du blir säkert proffs i sommar :D det kan jag nog loova :D ;)

2009-05-31 @ 00:36:50
URL: http://GiinaLindqvist.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0