sola

hej alla!

cornelia och felicia kom till mig igår och sov över! var riktigt roligt, har inte träffat dom på super länge! Vi sjöng singstar och hade allmänt roligt hehe. Fler sådana kvällar vill jag ha.

Idag har jag legat lite i solen och stekt, men jag har så dåligt tålamod så om jag inte blir brun på en gång så får det lika gärna va haha. Nu har älskling satt sig på bussen mot mig och jag har lovat att möta honom på cykel, så jag lär väl börja cykla snart, så det blir ett kort inlägg nu.

Har inte hunnit sätta mig på den stationära datorn så jag har inte kunnat lägga in bilder. Men ska försöka göra det idag.

men nu ska jag börja cykla!


Miley Cyrus - The Climb 

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0