SOL!

helt galet fint väder idag!

funderar på att gå ut ett litet tag och sola på studsmattan. Skulle egentligen åkt till Kupolen med Maria idag, men eftersom det är så jäkla fint väder så blir det i veckan istället. :)

senare idag ska vi åka till min kompis familj och äta middag, tillsammans med hennes familj, våra bröder (lååång historia), och en av brödernas flickvän med familj. :) Ska bli sjukt mysigt för jag har inte träffat någon av dom på jätte länge!

Kanske blir att sova i marias stuga ikväll, får se hur det blir. Men det skulle va så jäkla kul!

vet ni vad som låg i min postlåda igår? :)
jo, mina clips till hårförlängningen, jeansjacka, jeans, bikini och ett tublinne! Alla kläder från H&M.


Tublinne - H&M


Jeans - H&M


Jeansjacka, denimblå - H&M


bandeaubikini - H&M


Bikinitrosa - H&M


Nej seriöst, nu ska jag ut och sooolaa!!

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0