ledig

godmorgon alla!

idag är jag ledig, skulle egentligen åkt till Finland igår igen, med mamma. Men jag sa till henne att jag verkligen inte orkade åka mer båt och att jag fortfarande kände mig sjuk. Så jag fick stanna hemma, och så gjorde även mamma. Men pappa ska fortfarande åka och han åker väl om ca en timme.

Tanken är att åka in till Kupolen när han åkt och så. Ska smsa Fredrika ifall hon skulle vilja komma hit. Annars vet jag inte  vad jag ska göra. Ska i alla fall leta efter en jeansjacka. Hittade en jätte fin igår, men den kostade 999 kr, och det vill inte mamma lägga ut på en jacka. Men hon sa att H&M hade två olika, så jag ska väl kolla om dom finns i butiken också eller bara på internet.

Har smittat ner älskling också när han var här i Söndags. Ajdå, så nu ligger han hemma och sjukar precis som jag gjorde för en vecka sen.. hehe förlåt!

Jag har ingen aning om vad jag ska ha för kläder på mig idag.. Helt tomt är det! Hittade påtal om ingenting en fin kuvertväska igår på Väskcentrum, men 399 kr känns lite väl mycket för en kvälls användning.

Ja, jag lär väl börja fixa mig, vi åker hemifrån kvart över. Så jag skriver mer ikväll

Puss&kram

Kommentarer
Postat av: znibb

gumman! :D <3333

2009-05-21 @ 18:43:34
URL: http://znibb.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0