klackar..

åh har haft mina nya klackar på mig hela dagen idag, från halv åtta .. haha det gillade inte mina fötter! För det första var jag tvungen att lära mig gå i dom och sen satt dom stort så jag fick lov att spänna dom jätte hårt så jag fick märken och skavsår. Men sen gillar ju inte fötter att gå i högklackat en hel dag.. hehe
trodde jag skulle bli lite längre i alla fall, men inte, var fortfarande flera centimeter kortare än alla andra. Haha jag förstår inte hur jag lyckas..

Fick veta hur det gick på nationella provet i engelska. Fick en 8 (9 och 10 var MVG) och på en del fick jag ett poäng från MVG. Fattar ni hur irriterande det är? menmen..
Fick även klasströjorna idag. Ni får se kort på det och dagens outfit senare!

Var hos tandläkaren också, hon gjorde inte så mycket (det var tandhygienist) och hann inte klart så jag ska tillbaka på onsdag.. kvart i åtta dessutom.. jaja finns inte mycket mer att göra än att åka dit.

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0