Ikea

hej alla :)

igår hade jag skit kul! var först till Emma och provade frisyrer, kom faktiskt på en :) får se om det blir den då. Sen bar det av till kupolen med mamma och äta på tacobar! Så gick vi till glitter och köpte en tiara och lite spännen med stenar på. Riktigt  fint! Fredrika och Caroline kom och gick med mig ett tag när mamma åkt till jobbet igen. Sjukt roligt! :)

Mamma kom och hämta mig vid 3, så åkte vi till Coop och handla, blev en blekning. Så nu har jag blekt håret, är lite gul haha, men ska fixa det med silvershampo snart.  hehe

Sen spenderade jag natten hos julia. Donken, max, moppe och cykel! Riktigt kul eftersom jag inte varit med henne på ett halvår..

Följde med mamma till Ikea idag! Blev en lampa och en rullgardin. hehe jag älskar ikea, man hittar alltid något som man vill ha.

Nu har jag äntligen beställt en bikini, jeans och en jeansjacka till sommaren! Ni får se när det kommer. Beställde även clips till min hårförlängning igår eftersom jag inte orkar ha microringar..
Sen ska jag nog köpa navelpiercingar från tradera hehe.. men nu ska jag gå, är sjukt trött!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0