första doppet!

så himla fin dag igen, anna smsade och undrade om jag ville hänga på och bada. Så vi åkte till Haganäs och var där i ca en timme. Doppade dock inget mer än benen, hehe. Runt tre skulle min bror åka hem så vi bestämde att vi skulle träffas på Burger King för att äta osv. För min andra bror skulle egentligen jobbat. Men så gjorde han inte det och vi åkte hem till Anna istället. Låg och solade tills Mia kom hem (hennes syster). Då åt vi mat och kollade på Bröllopsduellen.

Mia vart också lite sugen på att bada så vi två åkte tillbaka dit haha. Fast den här gången doppade jag mig faktiskt. Med andra ord, årets första dopp! Åh va stolt jag känner mig, haha!


imorgon har vi kartkunskapsprov, och jag kan absolut ingenting!!! Så det blir att plugga som en galning nu haha! Men liksom vilken människa vet världens huvudstäder? :s haha inte jag i alla fall!

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0