finland

imorgon åker jag och min klass till Finland på klassresa! Ska bli sjukt kul och jag kommer skriva och lägga in bilder när jag kommer hem.

Igår var jag, Ida och Polly på caoz och sjöng. Läskligt, har aldrig sjungit själv, i mikrofon inför folk förut, så när jag skulle sjunga inför massa folk en hel vers så typ dog jag! Inte långt ifrån i alla fall. haha
Kanske kommer någon bild senare.
Älskling sov hos mig efter det, fast jag var så trött att jag somnade nästan på en gång.. hehe

Nu sitter jag och tänkte packa lite eftersom vi åker runt tolv imorgon.. hehe har jobbat idag, var ute i resturangen och torkade bord, sopa golv, tömde sopsäckarna osv.. inte så jätte roligt men.. haha

men nej nu har jag suttit här alldeles för länge, måste duscha och packa nu!

puss&kram vi hörs efter finland!

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha haa det såå kul :D <3

2009-05-10 @ 21:09:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0