090523

nu har jag varit väldigt inaktiv här känner jag.. förlåt för det..

Totalt den här veckan så har jag varit på kupolen 3 dagar, börjar bli lite tråkigt nu.. hehe
Så som omväxling åkte jag och mamma till falun idag och jag köpte en kuvertväska till balen! ett par örhängen som jag ska ha då också och även mer hårfärg. Bilder kommer jag lovar.

Nu är jag inte gulhårig längre, utan blond! Jippie, men knarkning av silvershampo och blondspray väntar! hehe
Hårfärgen måste ju matcha löshåret ;)

Funderar på att gå ut och lägga mig i solen ett tag, och kanske klippa gräset som jag så snällt lovade pappa att göra när han åkte till finland. Jo det ska jag nog börja med, så mamma vill betala min Peace&love biljett. Cornelia kanske kommer hit och sover ikväll men det är inte bestämt än. Får se om hon dyker upp.

Vet ni vad jag precis kommit på? Att det är ca två veckor kvar av skolan.. det är helt sjukt vad tiden gått fort. Jag menar, om två veckor slutar jag grundskolan!! Herregud säger jag bara!

Nej det blir att gå ut nu så dom inte blir sura, och jag behöver lite sol. Vill inte vara vit som ett spöke på balen hehe.

Puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0