yoga

nu har jag kommit hem från yogan! sjukt skönt är det! fast får så himla ont i knäna.. känns inte så kul precis, men annars är det riktigt bra. haha sen är det ju viktigt att tänka på andningen, men jag glömmer andas så det blir jobbigt! haha ska träna på det tror jag! Anna&Mia skulle egentligen sova här inatt men det blev inte så för dom orkade inte. menmen lika bra det annars hade vi varit uppe hela natten och pratat eller kollat på film, och vi har nationellt prov imorgon kl 08.10..

så nu har jag ätit och gjort mig iordning för att sova, ska försöka läsa lite i min finska bok. Läser ju modersmål Finska och då måste jag läsa en bok och redovisa den. Så jag får skriva mer imorgon istället..


förresten, Burger King har fortfarande inte ringt! känns inte så bra...


en till omgjord bild sm jag gjorde om nyss :p


puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0