slut på lovet

sista lovdagen nu då.. känns lite trist och lovet har gått aldeles för fort.. men kul har det varit! Riktigt kul!
har inte bloggat så mycket nu på lovet men nu ska jag väl skriva lite i alla fall.

hade dans idag, gick helt okej, kan fortfarande inte rörelserna men de kommer, sakta men säkert.. haha lite för sakta.. men det är det värt. Har varit en del med min älskling på lovet också, känns riktigt bra då vi på vanliga skolveckor mest ses lite snabbt, så det behövdes verkligen att få umgås mer.. Han följde även med och firade min bror som fyllde 25 :) sjukt kul, har inte träffat folket där på länge, så det behövdes verkligen. Så var vi till sälen en dag också, finns inlägg om det längre ner tror jag. Har spenderat hela mitt barnbidrag på kupolen också.. känns mindre roligt, men köpte bara nödvändiga saker, som kläder, lite smink och en present till min bror! Men sån är jag, dålig på att spara.. Sen var jag på bio en dag också, rättare sagt samma dag som vi var på kupolen. Såg "i taket lyser stjärnorna" med de bästa! den var bra, kan dock inte jämföra med boken eftersom jag inte läst den, men har en känsla av att den är bättre. Skulle ha varit på träning på tisdagen, men var tyvärr halvsjuk och ville inte smitta ner de andra i laget eftersom det är ganska mycket närhet i cheerleading. Ungefär det har jag gjort på lovet.. Finns så mycket mer jag skulle velat göra, men det finns ju inte tid för allting på ett lov.. haha

på tal om cheerleading så ska vi DCE åka ner till GCO (Gothenburg Cheer One) på ett läger! Ska bli så himla roligt med tanke på att Maria, stunt-tränaren i GCO var upp till oss i somras och hade ett helgläger med oss (fast då gick jag i BSA som lagts ner nu). Vi lärde oss så himla mycket under den helgen så vi fixade så att vi kunde ha ett läger med hennes tjejer också. Maria är väl sveriges bästa stunt tränare eller va det va, så jag är riktigt pepp på att åka ner! Åh jag saknar träningarna, har inte varit med på två veckor nu, pga att jag varit sjuk. Men på tisdag, då blir det träning kan jag lova!

så nu sitter jag i alla fall och lyssnar på musik och kollar min mejl som jag inte hunnit på lovet. Har seminarium imorgon på blodomloppet så nu ska jag väl börja plugga det också (var sjuk när dom gick igenom det) haha

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0