photoshop

nu var det ett tag sen igen! har inte haft så mycket tid och när jag väl haft det så har jag fastnat någon annanstans! haha

inte mycket planer för idag.. har haft matteprov, algebra&funktioner, gick faktiskt helt okej! fick 19/20 på A-delen som vi gjorde förra veckan så det blir väl ett vg sammanlagt på kapitlet, som vanligt.. och i morgon ska vi ha nationellt prov i engelska, sista delen som är skrivuppgift har köpt lite godis tills det! :)
blev ingen cheerleading träning idag, så jag ska iväg med några kompisar på yoga ikväll och sen ska antagligen två av dom sova hos mig ikväll!
 
sitter och försöker lära mig photoshop, haha det går ju super bra.. ni kan ju få se en bild när jag är klar om den blir bra!
ska fortsätta fixa nu! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0