längesen

nej usch, skriver alldeles för lite nu för tiden! måste skärpa mig!

hade en underbar dag igår i alla fall! Älskling fyllde år så spenderade dagen med honom. Han följde med till kupolen när jag skulle köpa skor, en freebra och rosor till älsklingen! Sen gick vi till humlan, åt mat och bara umgicks. Sen gick vi och köpte godis för att sedan ta bussen hem till mig! :) kollade på film, åt räkmackor och åt godis! Mysmys! Sen fick han lov att åka hem. Tråkigt men det blir fler kvällar!

I torsdags hade Kupolen kvälls öppet! Var dit med några av vännerna och älsklingen! Gick nån form av tipspromenad som VeckoRevyn hade anordnat och de delade ut godis och tidningar! Hittade mina balskor! De som jag köpte igår! Kommer bilder på dom lite senare.

så va har ni gjort idag då? Själv har man typ nyss vaknat och orkar helt enkelt inte gå upp och äta frukost haha! Blir väl inte så mycket idag, inga större planer! :)


men nu ska jag fota lite skor så ni får se dom! :)

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0